Πρόσκληση PDF Εκτύπωση E-mail

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η

Εκλογοαπολογιστική Γ.Σ. της Ε.Π.Κ.Ε.

 

Τώρα είναι η ώρα της αντίστασης.

Η ώρα της συμμετοχής. Μην μείνεις πίσω!

 

Φίλες Φίλοι,

Την εποχή των μνημονίων, την εποχή που ο ένας στους πέντε Έλληνες είναι άνεργος, που ο ένας στους τέσσερις συμπολίτες μας βρίσκεται κάτω από το επίπεδο φτώχειας, όταν δεν έχει κανείς χρήματα για να καταναλώσει, αναρωτιέται κανείς τι χρειάζεται μια ένωση καταναλωτών. Όμως τώρα ακριβώς που το κάθε ευρώ έχει αξία, τώρα που κάθε αδικία εις βάρος του καταναλωτή είναι ηθικά τουλάχιστον κακούργημα, τώρα οι Ενώσεις Καταναλωτών εντείνουν και μαζικοποιούν τις δράσεις τους, ερχόμενες δίπλα κυρίως σ’ αυτά τα νοικοκυριά που δεν έχουν πια χρήματα να καταναλώσουν και που οι τράπεζες τους πιέζουν ψυχολογικά, τους τρομοκρατούν και προσπαθούν να τους «πετάξουν στο δρόμο».

Οι καταναλωτές στην Ελλάδα, δεν έχουμε αντιληφθεί τη «συλλογική» μας δύναμη και δε συμμετέχουμε ενεργά στις Ενώσεις Καταναλωτών. Έτσι πολλοί από εμάς ενώ θέλουμε να υπάρχει η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Έβρου, για να μας ακούει, να μας καταλαβαίνει, να δρα για εμάς, να μας προστατεύει, δεν κάνουμε το αυτονόητο,  να δώσουμε ισχύ και οικονομική δυνατότητα στην οργάνωση, που με τη δράση της, σημείωσε αρκετές επιτυχίες, σε τοπικό καθώς και συλλογικά σε εθνικό επίπεδο.

Η δύναμη της Ε.Π.Κ.Ε. στηρίζεται στα μέλη της. Όσο περισσότεροι είμαστε, τόσο μεγαλύτερη η δύναμη μας, τόσο καλύτερα τα αποτελέσματα της δράσης μας.

Πολλές φορές σκεφτόμαστε ότι πρέπει να γίνουν πολλά ακόμα. Πρέπει να μπορούμε να κάνουμε εποπτεία της αγοράς, χρησιμοποιώντας επαγγελματικές και επιστημονικές μεθόδους και εργαλεία. Πρέπει να μπορούμε να κάνουμε συγκριτικά τεστ προϊόντων και υπηρεσιών και να συμβουλεύουμε τους καταναλωτές τι να αγοράσουν. Πρέπει να μπορούμε να ελέγχουμε τρόφιμα και άλλα αγαθά όσον αφορά την ασφάλεια τους. Πρέπει να μπορούμε να παρεμβαίνουμε για τον καταναλωτή στη διαμόρφωση των νόμων, να τον εκπροσωπούμε στα κέντρα λήψεως αποφάσεων, σε τοπικό, εθνικό αλλά και ευρωπαϊκό επίπεδο. Όμως, για όλα αυτά δεν αρκούν 100 ταμειακά ενήμερα μέλη.

Φίλες και φίλοι η κατάσταση δεν αλλάζει με κριτική από τον καναπέ, περιμένοντας άλλοι να αντιδράσουν για εμάς. Χρειάζεται σήμερα να γίνουμε ενεργοί πολίτες, συμμετέχοντας στις δράσεις της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Έβρου.

Την Κυριακή 25 Νοεμβρίου και σε περίπτωση μη απαρτίας την Κυριακή 2 Δεκεμβρίου και ώρα 11:00 π.μ. στο ξενοδοχείο Grecotel ΕΓΝΑΤΙΑ Αλεξ/πολης θα πραγματοποιηθεί η εκλογοαπολογιστική Γενική Συνέλευση της Ε.Π.Κ.Ε., για την ανάδειξη του νέου Δ.Σ. Η μαζική συμμετοχή, την εποχή του μνημονίου όπου ο καταναλωτής βάλλεται από κάθε πλευρά, είναι αναγκαιότητα. Όπως αναγκαιότητα είναι και η ανανέωση των μελών του Δ.Σ. Τα μέλη του Δ.Σ. δεν είναι ισόβια, αλλά και ούτε μπορούμε να περιμένουμε από τους λίγους πάντα να ασχολούνται εθελοντικά για τα προβλήματα όλων μας. Δηλώσεις υποψηφιότητας για την εκλογή του νέου Δ.Σ. καθημερινά 9-2 π.μ. και 6-9 μ.μ. στο τηλ. της Ε.Π.Κ.Ε. 2551350055.

Τώρα είναι η ώρα της αντίστασης!

Είναι η ώρα της συμμετοχής!

Μην μείνεις πίσω!

ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Ε.Π.Κ.Ε.

 

Θέματα

15 τρόποι για να γίνετε καλύτεροι αγοραστές

Για όλους τους αγοραστές


1. Γνωρίστε την πολιτική επιστροφών των καταστημάτων. Τυπικά όλα τα καταστήματα δέχονται την αλλαγή αγορασθέντων ειδών ακόμα και την επιστροφή των χρημάτων, εάν εμφανιστείτε με την απόδειξη σας. Το χρονικό περιθώριο επιστροφής των αγαθών είναι κάτι που καθορίσουν οι επιχειρήσεις, το οποίο όμως δεν μπορεί να είναι μικρότερο των 7 ημερών από την ημέρα αγοράς.
2. Χρησιμοποιήστε τραπεζικές πιστωτικές κάρτες και όχι πιστωτικές κάρτες των καταστημάτων, που συνήθως έχουν υψηλότερο επιτόκιο. Τουλάχιστον ελέγξτε το για κάθε κατάστημα.
3. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος προτιμήστε να το ανταλλάξετε με κάποιο άλλο αγαθό και όχι με πιστωτικό σημείωμα. Γιατί να κρατάει το κατάστημα τα χρήματα σας;
4. Προσπαθήστε να αγοράζετε ρούχα ή άλλα ακριβά αντικείμενα από τα καταστήματα ή τα πρατήρια των εταιριών σε καλύτερη τιμή (εάν και εφόσον έχουν οι εταιρίες πρατήρια) ή σε περίοδο εκπτώσεων.


Για τους από "χόμπι" αγοραστές

1. Κρατάτε τις ετικέτες και τις αποδείξεις των προϊόντων που αγοράζετε. Σας είναι απαραίτητες για την όποια αλλαγή, ακόμη και σε περίπτωση που βρείτε το προϊόν που αγοράσατε σε χαμηλότερη τιμή.
2. Εκμεταλλευτείτε τη φτηνότερη τιμή πώλησης που βρήκατε, για προϊόντα που πριν λίγο καιρό έχετε αγοράσει ακριβότερα. Στην περίπτωση αυτή, μπορείτε να απαιτήσετε να σας επιστραφεί η διαφορά.
3. Μάθετε να γνωρίζετε το προϊόν που αγοράζετε. Π.χ. το ρούχο που είδατε σε ένα πρατήριο μπορεί να μοιάζει με αυτό που είδατε σε ένα κατάστημα, αλλά να μην είναι της ίδιας ποιότητας το ύφασμα.
4. Μην επισκέπτεστε πρατήρια χωρίς να έχετε υπόψη σας τι θέλετε να αγοράσετε. Μπορεί όταν γυρίσετε σπίτι σας να μην ξέρετε τι έχετε αγοράσει και γιατί. Λάβετε υπόψη ότι οι αλλαγές είναι δύσκολες. Ακόμη και αν υπάρχουν όλα τα νούμερα και χρώματα, σίγουρα έχετε πάει μακριά από την περιοχή σας για να βρείτε το πρατήριο.
5. Ακολουθήστε πιστά μια λίστα αγορών, θα σας βοηθήσει να αποφύγετε τα άσκοπα ψώνια.
6. Να είστε φιλικοί με τους πωλητές. Ένας πωλητής που θα σας συμπαθήσει, μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε μία συμφέρουσα αγορά, ακόμη και να κρατήσει για σας το αντικείμενο του πόθου σας.


Για βιαστικούς αγοραστές

1. Αν ο χρόνος σας είναι περιορισμένος, μάθετε σε ποια καταστήματα μπορείτε να ψωνίσετε νωρίς το πρωί ή αργά το βράδυ.
2. Εάν έχετε να πάρετε πολλά δώρα σε περιορισμένο χρόνο, κάντε ένα ραντεβού με τον ειδικό πωλητή που υπάρχει σε μεγάλα καταστήματα. Αυτός θα σας βοηθήσει στις επιλογές σας διαλέγοντας για σας. όμως δώστε του τον προϋπολογισμό για όλα τα δώρα που σκοπεύετε να αγοράσετε.
3. Αγοράστε μέσω ταχυδρομείου. Προμηθευτείτε όλους τους καταλόγους που κυκλοφορούν και κάντε μία δοκιμαστική αγορά προκειμένου να αποφασίσετε για την ποιότητα των όσων αγοράζετε και τις λεπτομέρειες στην εκτέλεση της παραγγελίας.


Για κυνηγούς ευκαιριών


1. Συγκρίνετε τις τιμές. Κάποια μαγαζιά μπορεί να προσφέρουν το ίδιο είδος σε καλύτερες τιμές.
2. Προσέξτε την τιμή και όχι την έκπτωση στην ετικέτα. Η τιμή απόκτησης του προϊόντος έχει μεγαλύτερη σημασία.

 
Τα δικαιώματα του καταναλωτή

'Καταναλωτές είμαστε όλοι. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη οικονομική ομάδα, η οποία επηρεάζει, αλλά και επηρεάζεται σχεδόν από κάθε δημόσια ή ιδιωτική οικονομική απόφαση, ...

Περισσότερα...
 
Διαφήμιση


Η διαφήμιση είναι ένας από τους σημαντικότερους κλάδους της οικονομίας. Ποιό είναι το νομοθετικό πλαίσιο για την προστασία του καταναλωτή.

Περισσότερα...
 
Εναλλακτική λύση

Γιατί να αγοράζουμε τα επώνυμα προϊόντα τα οποία είναι ακριβότερα;
Μπορούμε να αγοράσουμε μη επώνυμα φθηνότερα.

Περισσότερα...
 

Δημοσκόπηση

Ποιος είναι ο κύριος λόγος που θα ακολουθούσατε ένα πρόγραμμα διατροφής;